fredag 30 september 2011

Klockan är över 00:00 nu och det börjar bli dags att sova. Ledig imorrn och det känns sååå skönt med lite extra lång helg! 

Ska ta mig ut på en jogging-runda imorgonbitti och sen på dan ska jag inte göra nått speciellt. Åker kanske ner på mammas jobb och tar en fika där.
På kvällen åker jag iväg på Alunda´s happening med flow gänget :) Ska bli så härligt att få träffa lite folk som man inte träffat på jättelänge! 

Men sen då? På Lördag och Söndag har jag faktiskt inget speciellt planerat än så länge. 
Får väl se vad som dyker upp! ;)

- Jesus loves you! <3

Min plutt <3


2 kommentarer:

Cecilia sa...

Sv: Ja, det ska man vara ibland :)
Åh, är du också kristen! Gött!! :D

Ellen Lundberg sa...

Ska bli så roligt och åka med FLow till Alunda :D Så söt din hamster är :)