måndag 31 oktober 2011

You'll never find the right person if you don't let go of the wrong one.

Okej nu är jag på världens bästa ''blogghumör'' så här kommer ett lååååångt inlägg om lite helt olika saker!

Har nyss bakat ca 90 kanelbullar. Började kl 12:30 och är klar nu 15:30.. har jag förvandlats till nån slags hemmafru nu också !? Nej men tänkte överraska mor min lite faktiskt.. Hon gör så mycket för mig och nu vill jag ggöra nått för henne!
Funderar på att medans jag har allt framme så ska jag överraska morsan att baka pizza tills dom kommer hem! För vad gör man inte för sin mamma? <3

Men så tråkigt är det faktiskt inte, lyssnar på ''Eklund´s special'' cd från 90-talet som pappa bränt samtidigt som jag bakar. Äkta Eklund musik ska jag säga er! Blandat rock, punk, ballader, oseriösa låtar, och så lite pop på de! ojoj vilka minnen... exakt samma musik som vi alltid lyssnade på i bilen när vi åkte till fjällen varje vinter..

Igår körde jag och mamma ett riktigt hårt pass på gymmet, vi har nästan helt ensamma där. Jobbigt? JA!
Har träningsvärk på baksida och framsida lår, rompaahn, mage och lite armar.
Bara att tagga till imorgon då det blir träning med personlig tränare (Anette) 1 timme!

Vad händer i veckan då? - Jo det blir tjejmiddag/filmmys/prat med mina fina vänner!
Youth konferensen Torsdag och Fredagkväll. Bl.a en konsert som jag ser fram emot!! Man träffar också så mycket folk där :) Sen mera träning, och ja sen får vi se vad som dyker upp!  Hade planerat att kanske sova borta hos min vän Evelina på Torsdag men nu dök ju den dära konserten upp då...

Igår var det en underbar vittnesbörd i kyrkan om de ockulta! Det var så sjukt intressant! Speciellt för mig som själv har varit med om en del saker inom det. - Vill ni höra vad ?
Isåfall får ni höra det i nästa inlägg, det här blir ju alldeles för långt! Nej nu måste jag sluta...
NU BLIR DET PIZZATAJM MED DA FAMILY!

God bless!

en glaa' & lycklig eklund! (:

3 kommentarer:

Chiodos! sa...

shit vad vuxen du ser ut på bilden! ;o
berätta vad du varit med om! det där med de ockulta alltså

Ellen Lundberg sa...

Vad du är duktig Becka. Att du bakar o gör fint till din mamma ^^

Jag längtar efter Youth :D de ska bli såå kul!
Det var spännande och höra i söndags i kyrkan tyckte jag :)

Rebecka Eklund sa...

Jag? Vuxen? Jag är ett barn och kommer alltid att vara! Iaf på insidan...