lördag 29 oktober 2011

Det är så underbart att ha huset för sig själv en lördag som denna!
Kvällen igår var också riktigt trevlig :) Kolla på matrix med tonår på storbildsskärm.
Kom ihåg att jag alltid såg den filmen när jag var 6-7 år ensam, fattar inte varför? Sen på natten fick jag alltid mardrömmar, haha...

Började den här morgonen med en jättetråkig frukost.. finns seriöst ingenting att äta här hemma, till och med smöret var slut! Så det blev en torr macka, päron, actimel och grönt te. Sen lite kladdkaka på de!

Efter frukosten körde jag ett tränings-morgonpass. Körde Paolo Roberto samvanligt :D Så det blev olika övningar under en halvtimme. Det värsta var att jag gjorde en övnings fel så jag har skitont i ryggen nu..

En viktig sak att tänka på är att man måste ju köra ryggövningar också om man ska träna magen eftersom att annars kan man få ont i ryggen.

Om en halvtimme åker jag in till Uppsala och möter upp morsan för att storhandla ;) Så nu måste jag göra mig klar inför stan och sen drar jag!

Bara för att Jane är så göllig... <3

Inga kommentarer: