torsdag 17 november 2011

Allt slutar dåligt, annars hade de inte slutat.

Det första som händer när man kommer tillbaka till verkligheten (skolan) får man fullt med plugg igen och annat som ska göras. 2 matteläxor, 2 inlämningsuppgifter + biologi frågor som är en heeel del! 
När jag skulle fråga efter ett enda stencilpapper så får jag det + 4 andra papper som man ska fylla i också! Tycker det borde vara förbjudet med så här mycket läxor. 

Sen när jag skulle åka hem så var det 2 poliser vid busshållsplatsen, som typ hade stoppat nån man där som dom prata med och höll på. Men jag har ingen aning om vad som hade hänt.. men jag tyckte de var jättespännande iaf! :D

Aja... ikväll rullar jag iväg på Cultus öppet hus och kanske en snabbis på Lundellska också.
När jag kommer hem igen får jag se om jag hinner med något plugg för det kommer jag INTE ha tid för i helgen! På tal om de så måste jag packa också... 

Och alldeles nyss blev jag tillfrågad att sjunga i helgen på Good 4 You också! Ja vad ska man säga? Livet leker! :)

Måste slänga in en video på safemode för att dom är SÅ bra! Och för er som inte gillar screamo... lyssna på refrängen ;)

5 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Jag ser framemot att du sjunger i Good 4 You nu i helgen :D
Vilken låt ska du sjunga, om det blir så??

Rebecka Eklund sa...

Nej inget solo! Ska vara med i lovsångsteamet :p

TheSafemodeLover sa...

Lyssna på versen!!!!

Ellen Lundberg sa...

sv: jaha,. Såg dej sjunga med dem andra på lovångsteamet! Ni var bra duktiga ;)

Rebecka Eklund sa...

Tack! :)