tisdag 15 november 2011

Foton genom tiderna!

Semester, runt 2005
Sol & bad! eller? 2006
Första skidorna! David 5 år, jag 3.
Glader! David fyller år!

HAHA-HA... Jag runt 4 år.

Jag 9 år. Ingen badkruka inte! ;)

Fikapaus! runt år 2000.

Hyperglad! Har typ miljoner bilder på mig när jag ser ut sådär i mitt face.
Bjuder på den... år 2001 typ.
Grattis på födelsedagen bror! :D
Lite senare i livet... Så här såg man ut runt 11 årsåldern!
Kolla jeansen! :o

år. 2006.
Åsa & Stefan gifter sig. År 2005!

Bror David 4 år.

7 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Vilka fina bilder :D
Tänk att vi har kännt varandra sen vi avr små-. Vad har hänt med davids mage :o (bild 2)

deniseholmsten sa...

Hej fina du! önskar dig en bra och fin dag och fortsatt trevlig vecka! kram :)

Rebecka Eklund sa...

Ellen: Tacktack! :) Inget har hänt med hans mage? Bara revbenen som syns när han drar in den.

Denise: Tack och detsamma sötnos! :) Kram!

Anonym sa...

ååh becka du har alltid varit den där glada personen som sprider glädje bara man lär känna dig! Du är underbar <3

Rebecka Eklund sa...

Tack ''Anonym''! :D Skulle vara roligare om du skrev namn :)

Stolta Moster Siv!! sa...

Alltid roligt att se bilder från förr!! Man har ju nästan glömt att ni varit så små!! Du måste nästan bjuda på en bild när du gör "darres" om du har nån sån.. Kommer du ihåg det?!

Rebecka Eklund sa...

HAHA! Ja klart jag kommer ihåg ''darres'' :D Men tyvärr har jag inte sett någon bild från de :(