lördag 14 januari 2012

fjortondejanuari.

Den här lördagen har inte varit så speciellt kul, försöker lära in mig 3 låtar jag ska spela upp och sjunga i kyrkan imorgon, haft lite serious talk med mamma (vilket bara kändes skönt) sen vart på ica och lite sånt. 
Plugga måste man göra också -.-

Blev borta hela dan igår, åkte hem till Henko Benko efter skolan och senare på kvällen gick vi till Cafét och träffa några där :) Snorhalt var det ute också, så vi åkte ut ett gäng och sladda lite på vägarna också. :D
Det var en härlig Fredag! :)

Ikväll kommer Lena hit och tonar håret på mig, börjar se ganska tråkigt ut nu. Igentligen vill jag ha det mera rött men det får bli samma färg igen en sista gång!
Senare ska jag och mamma kolla på gladiatorerna ihop och jag ska fortsätta öva på mina låtar... 

Känner mig inte på något blogghumör idag, sorry haha :P Hej så länge!

70% cacao mint för göra min kväll! nam nam... 
Jag lovar er, den är mycket godare än vad man tror! 

Inga kommentarer: