söndag 8 januari 2012

Fullt ös, kör ba!

Jag hade räknat med en lugn lördagskväll igår. Det var ju det ett tag iaf, jag och bine satt och kolla på gladiatorerna och käka kladdkaka. Helt UNDERBART att gladiatorerna är tillbaka! <3

Mamma kom in till oss efter att programmet var slut och sa så här: ''Becka... har du sett deras muskler? Efter januari månad nu så ska vi två ta träningen på allvar, okej?'' Haha! :D Klart vi ska de! Man blir så sjukt taggad på att träna på allvar efter att man har sett vad dom har för muskler!
Ni får inte tro att jag vill bli någon bodybuilder nu, men mera kött ska jag skaffa på kroppen!

Aja och sen så flumma vi runt lite typ, det var ju hennes sista kväll här hemma.
Vi hade hållt lite kontakt med några vänner under kvällen så vid 02:00 fick vi ett spontant besök av Sandis, Henko, Marcus och Oscar :)
Vi var ute och körde lite bil, smällde några fjutt-raketer, och ja... värmde fötterna? Sen åkte vi hem till Marcus och kolla på tv och chilla och senare vid 05:00 var vi hemma igen :D Stackars Sabine som skulle upp vid 07:00 igen...

Det var i stort sett min kväll och natt! :D
Idag har vi äntligen fått hem vårat nya piano så kommer väl att visa de sen också :)

3 kommentarer:

Sabine sa...

Hahah sjukt grym kväll ! Måste göras om! Jag sov hela bussresan hem sen så det va lugnt asså :D <3

Rebecka Eklund sa...

Ja absolut :D Gött de ! ;)<3

Unknown sa...

Hej
Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund.
Kör även en stor veckans blogg tävling nu där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så kolla gärna in min blogg:)
kram
Ps. du kanske tom vill göra ett bloglovin byte?:)
Ps. Finns flera tävlingar med fina priser också:)