onsdag 7 mars 2012

-

Usch, är så trött på allt! Eller så är jag bara på allmänt dåligt humör.
Skolböckerna ligger på mitt skrivbord varje dag helt orörda, nån mer som känner igen sig eller? Längtar tills jag kan säga ''goodbye östevåla och HEJ gymnasiet!''

Imorgon blir en lång dag med spex och musikskola. Men sen är helgen snart här och då har jag lite grejor planerat! På Fredagen blir det bowling med vänner och på lördag blir det melodifestivalen på storbildsskärm med vännerna, igen :)

Och nu så ska jag kika på nån film och göra fruktsallad!
När jag följde med mamma till affären så sålde dom ut gamla hyrfilmer för 10 kr/st. Och det slutade med att jag var 3 komedifilmer rikare! (bilden) YES! Och på Fredag ska jag köpa hem ett par beck filmer om dom finns kvar (a) 

Dagens facelook tehehe... Maja fixade en inbakad fläta på mej in da school (:

Inga kommentarer: