söndag 4 mars 2012

Söndag

Shobre! Sitter här nyvaken och kollar på vasaloppet. Men det är ganska tråkigt så ska gå och fixa en brunch snart, höhö... Funderar på att göra en blåbärs/kiwi/banan smoothie + nått knäckebröd med kalkon på.

Igår var jag som sagt i stan där jag mötte Evelina. Vi shoppade lite och snacka.
Ovanligt nog så köpte jag INGA kläder alls. Fick bara bli ett sånt där stelt halsband från gina, hårklämmor och 625 gram lösgodis HAHA! Alltså jag köper aldrig lösgodis, gör det bara vid påsk men igår var jag så fruktansvärt sugen så ja, när jag väl köper godis så blir det mycket!

På kvällen var jag och mamma på gymmet för ett kort pass. Jag bara älskar att ha gymmet för mig själv när ingen annan är där, känns som att man kan träna vadsomhelst då utan att skämmas, haha.
Sen blev de mys framför gladiatorerna och jag och mamma kommenterar exakt allting som dom gör (vadå nördar?). Sen såg jag en film som hette ''6 days and 7 nights'' som var GRYM!

Nej nu måste jag gå upp, kan inte ligga i sängen hela dan :o

Kan inte ladda upp några bilder heller tralalala....

Inga kommentarer: