onsdag 14 mars 2012

Planering

Att tiden går fort är ju ingen nyhet precis. Jag har redan börjat söka olika sommarjobb, kollat efter avslutningsklänning, och planerar vilka läger och konferenser jag ska iväg på. Ska iväg på antingen en europaturne eller ungdomskonferens i juni (som jag berättar mera om sen när jag har bestämt mig) :) + smuck i augusti förmodligen!
Jag hoppas verkligen att jag får ett jobb iår, pengarna behövs till alla läger och aktiviteter. Jag spenderar pengar som allra mest på sommarn, flera tusenlappar brukar gå åt...

Annars då?
Har haft nationella i biologi idag som gick hyfsat! Förutom labben som typ ingen fattade..?
Och nu ska jag ner till gymmet för att få ut min vrede! Haha, nej men är ganska trött på allt med skolan just nu och känner mig allmänr arg på allt utan riktig anledning.. :S

Chiao!

Inga kommentarer: