måndag 16 april 2012

Medley

Hej alla underbara personer där ute! 
Spelade in ett ''medley'' eller vad man ska säga för ett par dagar sen. En blandning av LMFAO, Linkin park, the offspring m.m.
Självklart spelar jag fel lite då och då, men det viktigaste man kan göra då är att bara fortätta att spela vidare och inte bry sig om felen!

Ni kanske fortfarande minns min totala fail på skolavslutningen i somras för er som går på våla skola? Jag tog ett helt fel ackord och sa typ ''öööh..'' i micken då jag sjöng en solosång. Och så bara satt jag där och kollade ut över alla i 3 sek. Sen lyckades jag som tur var fortsätta med den sista raden! Haha! Guud vad jag garvade åt de efteråt, det var ju mera kul än pinsamt :D 

Släng gärna in en kommentar, känns lite torrt med sånna just nu! 

3 kommentarer:

Lena sa...

Du är otrolig på piano!!!!

Hanna sa...

Bäst som alltid! :D

Bea sa...

Lika awesome somvanligt hade inte väntat mej någe annat ^^ <3