tisdag 17 april 2012

Vid sånt här tråk väder vill man bara ta på sig fula oversize kläder och mysa ner sig framför en film. Det är exakt vad jag tänker göra ikväll efter den här långa dan... 

Skolan idag bjöd på allt från prov till redosivningar till orientering i snö/hagelstorm! 
Sen förövrigt så tog jag tag i min högra höftböjare idag. Har inte sagt det till nån för jag inte orkat bry mig, men det är så här att långt uppe på mitt högra lår brukar en krypande känsla och avdomnad komma helt plötsligt, oftast vid läggtiden. Så jag brukar ligga och slå på mitt ben för att få tillbaka känseln och så håller jag på sådär xD

Sen idag berättade en utbildad massör för mig hur det låg till och det är självklart inget farligt, bara nån mysko grej. Så flera dagar framöver ska jag göra allt för att fixa den där muskeln som blivit ''korvar'' i mitt ben. Annars måste massören typ trycka ut muskeln och jag kan säga er att det INTE är så skönt.

Aja, slutpratat om min höftböjare. Tycker synd om att ni måste höra min ''problem'' ;)


3 kommentarer:

Lena sa...

Åh, vilken fin bild!!!! Höftböjare...har inte Å också problem m höften men på ett annat sätt.... Kanske är värt att någon "knådar" ut detta, men det är nog inte skönt.....

DIANA ÖSTERBERG sa...

Nu har jag en tävling igång! Samarbete med rapunzelofsweden.se :)

http://dianaosterberg.blogg.se/2012/april/tavling-rapunzelofswedense.html#comment

Rebecka Eklund sa...

Tack Lena! :)
Ja det är något liknande fast ändå inte...