lördag 28 april 2012

Min lördag.

Kom hem från stan för ett tag sen och är nu 2 klänningar rikare! :D Sen köpte jag hårinpackning, hårborstar och proteinbars. 
Känns så skönt att jag har en avslutningsklänning nu iaf. Kanske inte nån drömklänning men den duger. Däremot om jag hittar nån ännu bättre så byter jag till den. Slänger in nån bild senare på den kanske, kan säga att det inte blev nån vit som typ alla andra kommer ha, hahah... :P 

Gissa vad jag gör just nu då? Jo, det jag nästan alltid gör på lördagskvällar! Lördagsmyyyys med film och... wait for it, wait for it........ GLASS! :D 

Imorgon ser det ut att bli sol så då ska jag ta de lugnt, sola och promenera lite kanske. Kan också passa på att säga att min skada är bättre igen! :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på film. Hejdå på er (:

En av klänningarna från idag. Detta är ej den jag ska på avslutningen.
Ska ha den mera till midsommar, strandklänning osv. Bara 99 kr från H&M!

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Såg att du var Kristen. Det är jag också!

Rebecka Eklund sa...

Självklart! Härligt att du också är det! :)