fredag 27 april 2012

Utgång - Alunda

Gör som jag alltid gör på fredags eftermiddagarna. Skriver ett kort inlägg nu medans jag är på språng alltså! :)
Skrev först uppsats i 80 minuter i skolan idag. (Nationella i engelska). Blev 5 sidor långt och jag tror det gick ganska bra. Sen stannade jag bara 1 lektion till och sen tog jag lite blodprover vid vårdcentralen för att kolla upp vissa värden.
Sen missade jag resten av skoldan, blir alltid så groggy efter blodprov och helt blek och svimfärdig...

Blev bara hem och ta de lugnt, duscha och fixa sig iordning för kvällen och nu åker jag snart iväg till Alunda med syster!! :D

Mitt hår blev så där extra självlockigt idag helt utan anledning, ibland har man bara sån tur att den där ''dröm frisyren'' bara dyker upp av sig själv! Längtar verkligen till sommarn då jag bara kan duscha håret snabbt och sen ha i mousse och sen är det krulligt och klart! :D

Inga kommentarer: