tisdag 29 maj 2012

I brist på annat att skriva...

Jag har insett att min senaste kyss: var medans jag grät. Jag prataroftast lungt Jag tycker om: spontana saker Jag avskyr när folk: behandlar mig orättvist. Min bästa vän är: ett flertal olika vänner  Kärlek ärallt Den värsta känslan är: när man blir missförstådd och känner sig dömd av andra Den bästa känslan ärnär det känns som att man kan springa 7 mil av lycka Jag kommer alltid att vara: en stark och envis tjej med sjuk humor! I sommarSka jag jobba 1 månad och sen njuta av lovet med mina underbara vänner <3 Sist jag grät varNågra dagar sen När jag vaknar på morgonentrycker jag alltid på snooze flera ggr innan jag går upp Innan jag går och lägger mig: väljer jag kläder till morgondagen  Vad är du rädd för: getingar & humlor Vad är du mest nöjd med hos dig självJag är inte rädd för att säga emot till folk och jag har inte svårt för att säga nej  När skrattade du senastIgår, skratta är en viktig del av livet!! Vem sov du hos sist: Evelina Vem sov hos dig sistJohanna & Maja Vad var du rädd för när du var litenflugor... Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: En stor popstjärna som turnerade världen runt! Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Omöjlig fråga, typ 10829 ggr Värsta smärtan du råkat ut för: Kraftiga IBS skov som gör så ont i magen att jag kräks, usch.  Dold talang: Kan gå på andra sidan av fötterna, har aldrig sett någon annan klarat de ;) Har du piercing eller tatuering: Nej, bara klassiska hål i öronen. Vill ha tatuering i framtiden Sämsta egenskap: Blir ibland svartsjuk av mig Ord du använder för mycket: ''Asså'' ''men''  Vem litar du mest på i hela världen: mig själv.

Inga kommentarer: