fredag 1 juni 2012

Äntligen JUNI!

Tror jag nyss varit med om årets äckligaste grej! Satt här vid köksbordet med datorn och vips så hoppar katten upp på bordet och sätter sig brevid. Helt plötsligt så får hon kväljningar och kräks upp all mat hon nyss ätit blandat med hårbollar 5 cm ifrån mig! HAHA! Nej men stackarn...
Det var nära att jag kräktes själv när jag skulle torka upp de också, det var alldeles varmt och luktade färsk spya kan man säga ;) Haha, sorry känsliga läsare...


Ikväll skulle jag igentligen åka bort men nej jag skiter i de nu. Har bestämt att ha en kväll för mig själv istället! Är så trött och vill bara chilla ner litegrann...
 Så det får börja med en liten sväng till ica där jag förmodligen köper hem lite fredagsmys, sen ska jag rensa skallen genom att springa en bit och sen duscha lääänge.

För övrigt så känns skolan helt okej nu. Går bara på Måndag nästa vecka och alla ämnen är avklarade.
Just nu känns det som att vi bara får en massa bullar och glass av alla lärare, idag fick vi te.x glasstrutar på 2 lektioner, ja ni fattar grejen... slutet är verkligen nära nu!!! :D

Haha, jag och David för typ tio sekunder sen. David blev ju jättesöt medans jag sitter där och garvar åt han bara xD Ibland måste man sluta bry sig om hur man ser ut och bara bjuda med sig helt enkelt ;)

Inga kommentarer: