torsdag 17 maj 2012

Norges nationaldag, kristihimmelsfärd, namnsdag & sommarjobben

Vem har koll på en massa namnsdagar igentligen? Ja inte jag iallafall, men när kristihimmelsfärd och norges nationaldag dyker upp så vet jag att jag har namnsdag iaf! Inte så mycket mera med de, men man blir ju ändå rätt glad över ett litet ''grattis'' :) Inte för att det har någon betydelse men aa..

Har lite smått bloggtorka just nu, heheh... Men kan passa på att säga att jag kommer jobba hela 4 veckor i sommar. V. 24-25 och v. 28-29.  Kommer ju bli några tusenlappar rikare ;)

Ööh.. nej nu ska jag ta nått mellanmål och sen åka till gymmet. Ska ta de lugnare med löpningen ett tag, har börjat fått ont i fotleden igen och känns bättre att köra styrka när jag har så mycket som svävar runt omkring mig.

Vad sägs som en rutten banan till mellis? :)




2 kommentarer:

Lena sa...

Tjohooo, GRATTIS på Namnsdagen!!!!!
Tur att man har sån koll att man missar världens bästa, söta, underbara Du!
Perfekt med 2 sommarjobb, men nu är man ju lite orolig över dig -Orkar du verkligen?? Tänker på dig! KRAM på namnsda´n!!!!

Rebecka Eklund sa...

Tack så mycket ! :)
Jag hoppas på att jag blir bättre till sommaren och har ork till allt då. Kram!