onsdag 16 maj 2012

talar ut.

Vill bara berätta några anledningar till varför jag varit så trött, sliten & nere den senaste tiden. Det är att mitt sköldkörtelvärde är ganska lågt och det får även min depression att komma tillbaka. Detta är nått som jag ska kolla upp senare på sjukhuset och är inget farligt, men riktigt jobbigt.
Det får mig att må väldigt dåligt psykiskt somsagt eftersom att sköldkörteln påverkar väldigt många saker i kroppen och alla dessa hormoner. Det har även gett mig mycket håravfall som jag börjar få smått panik för nu, men jag vet inte vad jag ska göra åt det förutom att vänta.

Allt har inte med sköldkörteln heller att göra, mediciner jag tog några år tillbaka har jag börjat ta igen. Men det här är inget jag tänker gå in på mera nu eftersom att jag tror det är lättare att hålla problemen för sig själv än att sprida dom här.

Det var allt för mig!

4 kommentarer:

Lena sa...

Vill bara skicka en STOR KRAM!!!!

Ellen Lundberg sa...

Många bamsekramar till dej fina Becka <3 <3 <3

Rebecka Eklund sa...

Tack hörni <3

Rebecca Nilsson sa...

Hejsan!

Skulle vara awesome om du ville delta i min tävling, dagens blogg. http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment :)