lördag 23 juni 2012

yo

Hoppas ni hade en härlig midsommar igår! Det hade jag iaf :) Förutom alla dessa myggbett då...
Under kvällen så fikade vi tillsammans, (vi var ett stort tjejgäng) var vid vattnet, kollade på spex, grilla och dansa m.m. :)

Idag har vi haft lite besök. Och jag måste säga att en snart 3 årig tjej som var med var värsta geniet! Haha, nej men hon kunde verkligen prata helt flytande och kunde alla färger och namn på allt. Hon var lika utvecklad som en 5-6 åring enligt mig! Och energi hade hon också, blev ju helt utmattad när jag skulle leka med henne henne ;) så söt hon var!!

Sen var jag till gymmet en sväng och usch säger jag bara, så tungt pass! Har ju inte tränat på gymmet på 3-4 veckor... Kände att svetten bara rann längs ryggen efter passet. Det är så det ska va! :)

Nu blir det filmmys och chokladsås med glass! Alltså inte glass med chokladsås utan tvärtom... :D


2 kommentarer:

Jessika sa...

Så grymt kul vi hade igår alltså!! Torstens blir ett måste nästa år!! ;) haha <3

Rebecka Eklund sa...

Jaa tagga torstens sen alltså!! :D<3