söndag 29 juli 2012

chilllllll...

Har haft en soft dag idag. Skulle egentligen varit iväg på ett födelsedagsfirande men min mage har varit så fruktansvärt dryg emellanåt både igår och idag. Jag hatar verkligen när jag får så där otroligt ont så att jag nästan kräks, usch! Sen när smärtan går över så typ somnar jag nästan av utmattning hahah! Undrar hur det blir om typ 8-10 år när man ska föda barn!? xD

 Under dagen så har jag varit i Uppsala för lite mat på ikea och sen storhandla på ica maxi. Hann även med en kort promenad längs fyrisån. Det är ju så fint där! :) Ehm bilden under är från där jag klev av bussen, inte ån heheh...

Sen har jag storstädat mitt rum och till sist har jag kollat på film och ätit en massa gott. Skit alltså, kommer säkert vakna upp med magknip inatt bara för att jag stoppat i mig så mycket haha! Får skylla mig själv helt enkelt :)

Nu ska jag sova snart. Hoppas solen är framme när jag vaknar imorgon för om den är det så betyder det = solning & bada!!

Inga kommentarer: