fredag 7 september 2012

SJUTTON

En sketans bra dag har jag haft hittils! :D Blev väckt och fick te och presenter på sängen (pengar mest) I skolan var det lite sega lektioner... Men vi har annars under skoldagen käkat på subway, flummat, skrattat och flummat lite till!

När jag kom hem ställde jag mig och bakade minimuffins och har just nu muffinsmet i hela håret som jag ska ta bort! :) haha... kommer familj och släkt vid halv 7 så nu ska jag ställa mig och skära upp en stor fet fruktsallad och så. (bilden...)

Och ikväll åker jag bort!

TACK FÖR ALLA GATULATIONER PÅ SMS, FACEBOOK, och allt annat! :D:D:D


förfestar lite med en muffin... ;)


3 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Grattis igen Becka :D

Rebecka Eklund sa...

Typ femte gången du säger de men tack!

Soffan sa...

GRATTIS I EFTERSKOTT!! skulle döda för att få äga din blogg, så bra!