onsdag 5 september 2012

Tjabba tjena!

För det första så sov jag verkligen skitdåligt inatt. Hade typ hjärtklappning hela kvällen igår och kallsvettades. Drygt jao... men skoldagen gick helt okej iallafall :)
Idag blev det stegklättring. Tyvärr så var den största stegen (32m) inte där, utan vi fick bara prova på 14 m. Vilket var en besvikelse för mig för vill ju vara högt uppe! haha :P men kul att prova på lite iaf!
 
Nu snart rullar jag iväg till gymmet. Har inte tränat på 1 vecka + att det brukar hjälpa mig att sova bättre också :) Men ska ta ett lugnt pass, måste tänka på att inte ta ut sig för mycket.

Bjuder på ite bilder från idag! :D





2 kommentarer:

eve sa...

Stolt fotograf here asså! :D
hahhaha, lirarN med tights och stövlar! Så snyggt becka, diggar de asså!

HAHA, garvar typ ihjäl mig när jag ser bilden, hahha så klockren! xd

puss på nosen syrran ;)

Ellen Lundberg sa...

Härliga bilder! :D