lördag 13 oktober 2012

Färskvaran

Var ute och sprang för första gången på några veckor idag! :) Och det var SÅ underbart! Blev 5 km i skogen + 2 km cykling. Kände att konditionen var påväg ner, så måste öva upp den lite igen. Ska även göra coopertest (polistest) i skolan om lite över en vecka och jag vill verkligen klara det! Eller jag snarare SKA klara de.
 
 Självklart blev det ett par vurpor i skogen också då jag såklart ville prova dom trångaste stigarna som var både leriga och hala. Jag måste ha sett riktigt ful ut genom den där löprundan, hahah...
Jag har verkligen tagit det väldigt lugnt med träningen den senaste månaden och det har behövts tror jag. Men jag känner mig taggad till att ta tag i den nu igen!
 
Annars idag så har jag varit ensam hemma hela dan. Så jag har sysselsatt mig med en massa pianospelande och sjungit som en idiot, dansat runt i vardagsrummet, lagat mat, bakat, och lite till!
 
 


Lånade mammas töffa kärringcykel


Inga kommentarer: