fredag 30 november 2012

Bra dag!




Vackra bilder va? :D Du och jag alltså! Jag ser seriöst ut som en gris på den första. Men hur som helst!
Idag har jag inte pluggat lika mycket, men jag har tagit tag i andra saker här hemma iallafall. Har färgat löshåret i samma färg som jag tona mitt igår, och det tog längre tid än vad jag trodde. Nästan 2 timmar!! Det vart ju sånt jämra småpyssel och så fick jag städa undan allt och blablabla... Om mamma hade sett kaoset så hade hon blivit galen, men nu ser allt ut som nytt igen ;)

Nu ska jag plugga lite, försöka hinna fota lite egobilder, fixa mat, och skotta snö. Älskar att överraska familjen över att hjälpa till med sånna småsaker :)
Sen ikväll ska jag iväg på ungdomsmöte i Tärnsjö och träffa lite vänner.
KÄNNER MIG ENGAGERAD IDAG!

Inga kommentarer: