lördag 17 november 2012

Fredag kväll

Tänk sån skillnad det kan göra av att bara åka ut och träffa folk och vänner ett par timmar. Var till konferensen Good 4 you i Våla ikväll en kortis och lyssnade på ungdomsmötet där och umgicks med lite vänner som gör att jag glömmer bort allt det jobbiga för stunden :) Tyvärr så missar jag ju en hel del av den konferensen för jag inte orkar, känner mig seriöst som en 95-årig pensionär! annars hade jag varit kvar där tills sent inatt som jag i vanliga fall hade gjort. Men hursomhelst så är jag nöjd över stunden som jag var där, grymma lovsånger med bra fart, bra andakt, och härlig atmosfär helt enkelt, det fick mig automatiskt på bättre humör!

Aja, nu har jag precis sett klart en grymt bra och spännande film nu som heter The grey. Liam Neeson har huvudrollen så det är ju ett stort plus ;) Rekommenderar filmen stark för dom som gillar spänning och action!
Nu ska jag sussa. Godnatt!



Inga kommentarer: