söndag 11 november 2012

Farsdag

Har varit i Årsunda över dagen och firat pappa lite :) Var kul att få träffa syrran, pappa och Marie igen på typ 2 månader? Vi har iallafall käkat mat, fikat och umgåtts.

I helgen så har jag annars skrivit klart hemuppgifter från skolan, lyckats ge mig själv lite träningsvärk och bara tagit det lugnt, för den kommande veckan kommer verkligen inte bli kul.
Blir tidiga mornar varje morgon förutom imorgon då jag börjar 9. Annars kommer det att bli 07:00 bussen varje dag! ÅHHH!! :(( Bara pga en vaccinationspruta mot tuberkulos både tisdag och fredag morgon...

Jag har nyss insett att vi har galet mycket plugg under den tiden vi är i skolan... För sen blir det 7 veckors pluggfritt mellan sportlovet och påsklovet eftersom att vi har 5 veckors praktik mellan loven då :) och då ska jag minsan njuta! Nen fatta vad jobbigt det är just nu, speciellt för mig som är ganska skoltrött på allt.


pappa, syster, bror
dissade jeansen idag och körde på tygbyxor som låg längst in i garderoben :D


Inga kommentarer: