fredag 8 februari 2013

Svar på frågor del 2

Vad gillar du för slags kläder?
Jag satsar på de jag känner mig bekväm i och det jag tycker är snyggt. (oftast iaf.) Jag tänker mycket ekonomiskt tack vare att jag är ganska snål och har jag märkeskläder på mig nån dag så är dom förmodligen från lager 157.. Jag har väldigt olika kläder beroende på vad det är för årstid också. Ex. vinter = tjocka luvtröjor. Sommar = Jeansshorts + en topp/linne. Typ.
ursäkta nackspärren på vissa bilder
Har du någon sån här random talang? 
Har berättat om dom förut. Tror rätt många av mina nära vänner har tröttnat på dom ;) Men jag kan prutta med mina händer både mot ögat, knäveck och armhålor. Sen kan jag gå på andra sidan av fötterna. Vet att de låter konstigt, men de är en bra övning för lårmusklerna iaf ;)

Vilken är den bästa boken du har läst? 
Egoboost av Isabella Löwengrip eller Soul surfer av Bethany Hamilton. 

Vad äter du hellst när du är jättehungrig?
Nånting med mycket proteiner. Typ en jättestor torskfilé med potatis, eller en stor kycklingfilé med fullkornsris och nån god sås! Alltså de ska vara ''köttigt''. Protein är ju de som mättar bäst :)

Inga kommentarer: