lördag 9 februari 2013

Tjennare

Schtekig bild på mig va? :D Såg för nyvaken ut osminkad så jag lärde göra om bilden lite...Var ute och promenera lite men gick in efter tio min igen för att de var för blåsigt och kallt. Jag verkligen hatar när de blåser, de är de mest irriterande som finns...

Istället så ska jag till gymmet en snabbis snart, sen göra iordning mig för kvällen och öva lite lovsång :) Ska vara med och sjunga på ungdomsmötet i MK i Våla ikväll och jag är liite orolig över att jag inte kan alla låtar... Men skitsamma! Korsfest kl 20:00! 
Det blir andakt, lovsång, fika m.m. Be there alla lantisar! 

2 kommentarer:

elin landerup sa...

Hej :-)
Vill du få chansen att synas inför flera hundratals unika läsare?
Klicka då in och var med och tävla på min blogg.
Lycka till! :-)

Anonym sa...

Lycka till Becka! :)