måndag 29 april 2013

29 april

Måste börja med att säga att jag är FETT stolt över mig själv som tog mig iväg livrädd till tandläkarn idag. Jag verkligen hatar att gå till tandläkarn (eller ogillar kanske låter lite snällare). Blev ju lite besviken över att man inte får några klistermärken nu längre ;) men en tandborste fick jag! Fick tyvärr lite dåliga nyheter att jag har några små hål här och var som förmodligen är pga mina mediciner sa dom...

Hursomhelst, efter det där tandläkarbesöket så var jag så lättad och kände att jag klarade av vad som helst (like a boss). Så jag cyklade ner till spåret i harbo och sprang ett par varv med musik i öronen och bara njöt.
Kom hem halv 6 igen, duschade, slängde i mig mat och åkte iväg till våla på massage för att ännu en gång ta itu med min stelhet. Men det gick bra! Lite smärta får man tåla, det är alltså ingen ''skön'' massage förutom känslan man får efteråt. Man blir helt frusen, trött, och degig på ett skönt sätt ;)

IMORGON är det valborg! Jag har haft strul med vad jag ska hitta på i två dagar nu, har tvekat mellan innebandy eller pannkakskyrka på vallen. Men nu blir de något helt annat ;) jag och några vänner ska samlas imorgon och åka iväg på antingen cruising i sala, majbrasa i Gysinge eller nånting i Uppsala (nyktert såklart!) Exakt vad vi gör bestämmer vi då :)

måste ju slänga in en oseriös bild också

3 kommentarer:

Elin sa...

Äsch gå på majbrasan i Gysinge, bra kase och fyrverkerier vid 10 typ.. Haha nejmen, jag ska dit så då kanske vi ses om ni åker dit! :)

Anonym sa...

Härligt Becka! :D

Jag funderar på och kolla på innebandy imorrn. Hade ingen aning att pannkakskyrka är samtidigt! :o
Du är duktigt du vännen. Jag är inte helt återställd än... det tar tid.. Men de är mkt bättre i alle fall. Längtar tills jag blir 110% frisk så jag kan åka till stan för att träffa vännerna igen :)

Rebecka Eklund sa...

Elin: Okej de låter ju nice, då kanske vi syns där! :)

Ellen: Okej :) Jo den är igång under hela sommaren skulle jag tro. Jag ska börja hjälpa till med den hade jag tänkt.
Tack! Hoppas det blir bättre för dig snart! Kram