lördag 27 april 2013

Långhelg

Det har varit full rulle hela veckan så det känns verkligen skönt med några dagars ledighet nu! Skrev totalt 6 prov... 
Igårkväll var jag i Alunda på en konferens som heter ''Brinnande för Jesus'' med tonår och det var najs! :) Kom hem runt halv 2 (?)  Och det hände lite allt möjligt så det blir en tripp dit ikväll igen. Men innan det så ska jag sätta mig ute i solen, inviga elljusspåret i harbo med minst 2 varv och sen duscha och göra sig iordning för kvällen. 
Tur att ingen annan ser på när jag väljer kläder.. ser ganska fult ut kan jag säga. Kan ge er 3 ledtrådar: handduks-turban, oseriös musik med världens flummigaste dans och en överspeedad becka inför kvällen.

Tonade håret för 2 dagar sen också, (hittade en gammal toningsförpackning från i somras så jag tänkte varför inte?) egentligen är det mera skillnad än vad bilden visar.  

Inga kommentarer: