fredag 5 april 2013

5 april

Idag har jag befunnit mig i stan i stortsett hela dan och shoppat loss! Åkte in med morsan, stefan och bror. Vi lunchade på ikea, gick till teamsportia men sen så splittrades vi vid gränby. Jag tycker faktiskt det är rätt skönt att shoppa själv nån gång ibland. Då kan jag stå i provhytten huuur länge jag vill utan att känna någon press! Jag lovar er, det längsta jag har stått i en provhytt är runt 30 min... haha! Fast föredrar ändå shopping med lite sällskap, blir mera skratt och socialt då :) Sen storhandlingen på ica maxi behöver jag inte nämna nånting om.

På kvällen sprang jag och stefan en runda i Harbo. Kändes faktiskt väldigt bra och inte alls jobbigt! Börjar komma igång nu! Hoppas man kan orka med träningen när skolan drar igång också...

Inga kommentarer: