torsdag 18 april 2013

Nu var det några dagar sen jag skrev här... men de är fullt upp om dagarna för mig just nu. Har hela 5 prov nästa vecka! :S Och sen ska jag vara borta hela helgen på smuck-hajk. Samtidigt så har jag några val som jag ska göra i skolan och en massa annat... Sen imorgon eftermiddag så ska jag göra en hårmineralanalys hos min näringsterapeut som jag sett fram emot i åratal känns de som. Då ser man exakt vilka viktiga ämnen som jag har brist på och som vi kan åtgärda! :) (Samtidigt som jag fick fel på skoöldkörteln så blir de en maaasssa brister i kroppen) Men nu får de bli en ändring på de tycker jag!

Nu dags att packa lite inför helgen och sen ta de lugnt. Eller nej juste, måste ju fortsätta plugga...

Såg att Paramore har släppt ett nytt album idag så tänkte tipsa er om de också! Det heter som bandet självt.

Inga kommentarer: