söndag 14 april 2013

Planer hit och planer dit

Jaa här kommer nu ännu mera nyheter ! hahah... Det är så här att jag inte får genomföra läderloppet iår för mina föräldrar, och läkaren tycker inte heller de är så smart.
Jag känner själv att jag skulle orka för jag känner mig mycket piggare och bättre än vad jag gjort på länge. Men det finns alltid en risk för att kroppen inte orkar och brakar ihop efter eftersom att vi fortfarande inte vet hur mina binjurar ser ut just nu, och mina sköldkörtelvärden är också fortfarande låga. (Nya medicinen är påväg!) Även fast jag ofta ser frisk ut i vardagen och allt sånt så kan de vara farligt för mig säger dom. Och jag måste väl bara acceptera de jag får skjuta upp de till nästa år... Men de är klart att det är en besvikelse!
Kommer fortfarande fortsätta att träna som jag gör, men en tävling blir en helt annan press.

MEN jag får trösta mig själv med att jag och pappa tar 2 dagar i Sundsvall istället på idolauditionen. Vi kommer att resa dit dagen innan (torsdag 9 maj) och bo på hotell 1 natt. Så lite av pengarna får gå till de istället för läderloppet.
Eftersom att jag inte träffar min pappa så ofta så blir de perfekt med en liten ''mini-semester'' för oss själva också! :D

Skidsemester vemdalen 2011

Inga kommentarer: