lördag 25 maj 2013

God morgooon

Hallå gott folk !
Hjälp vad fullt upp jag har haft det, men på ett bra sätt :) Min bror David fyllde hela 20 år igår, men han ville inte synas på bloggen igår. Måste tipsa er om att han är en grym tecknade som förmodligen ska studera på en konsthögskola i höst! Han har sålt flera tavlor till folk och är ni intresserade att beställa något så är de bara att kontakta honom (elr mig) :)

Efter födelsedagsfirandet så var jag iväg på ungdomsmöte i Tärnsjö. Det var härlig lovsång och bra andakt. Och efteråt så körde alla ''land och rike''. Hoppas ni vet vad de är? Aja, det blev iallafall helt kaaaaos och jag och dom flesta andra satt verkligen och asgarva hela tiden för vi körde inte seriöst alls. Te.x djur på N på 4 ben? - Nanne grönvall. JAJAMENSAN POÄNG DÄR!! Nej men man måste nog ha varit med själv för att fatta ;)

Idag då? Ska käka brunch i solen nu, kanske åker in till stan, och på kvällen blir det väl beachvolley with my polare.
Hade ingen bild som passa på inlägget så valde den här, bara för att :)

Inga kommentarer: