onsdag 22 maj 2013

Onsdag

Jag tänkte bara kika in här och säga hej! Märker verkligen hur statistiken sjunker när jag inte bloggar så mycket om dagarna. Men precis som alla treor tar studenten snart så har även jag (fortfarande) rester att få klart innan sommarlovet.. Men det är bara att ta sig igenom det! Fritid får jag ju lite nu iallafall. Har varit iväg till gymmet för första gången på 2 veckor idag eftersom att jag slutade redan tjugo i tolv pga håltimme. Och skolan idag var egentligen helt ovärd. Vi fick våra roller inför skolavslutningen då vi har en egen uppvisning och sen på matten så hade vi ingen lärare. Kan ju erkänna att det inte blev så mycket alls gjort på den lektionen.. istället smet vi ut och käka lunch ;) Läraren märkte inget iaf :D


(bild från i söndags, så att ni inte tolkar att jag gick runt i kjol idag) ;)

Inga kommentarer: