onsdag 8 maj 2013

Sundsvall baby!

Är så pirriiiig och förväntansfull! :D Tar tåget till Sundsvall vid 11 imorgon och kommer hem på lördag igen. Min pappa är så underbar att han bokar resan i första klass dessutom :D Dom flesta av mina nära vänner vet ju vad jag ska göra. Men för er som inte vet det än så tänker jag inte berätta det heller ;) (raderat det gamla inlägget där jag avslöjade). Men det är så här att jag har skrivit på ett avtal som innebär att jag kan inte springa runt och berätta för varenda person jag möter osv.

Nu ska jag packa vidare och försöka lugna ner mig själv ;) Det är liksom inte försen nu jag verkligen inser vad jag har gett mig in i. Väntat i en evighet och nu händer det! :D

Bloggbild, jag just nu..

Hur jag egentligen ser ut... ;) Öhm, vilket håll kollar jag åt egentligen?

Inga kommentarer: