torsdag 27 juni 2013

Träningsdag

Idag sprang jag milen på rekordtid! :D 53 min.. Andra gången jag genomfört milen det här sommarlovet än så länge. Hamna på något helt random ställe jag aldrig sett förut. Efter ett tag så började jag höra skott från nå gevär längre bort så då vände jag om och kuta tillbaka. Heheh.. 
Men det är inte allt, på kvällen sen så åkte jag och morsan och gymmade ett bra tag. Vet inte hur länge men svetten rann ganska rejält iaf! Och sen har jag övningskört både igår och idag som gick bra. 

Igår var jag hos min näringsterapeut och fick se mitt resultat från hårmineralanalysen. Och det syns tydligt att jag har en störning i hela systemet. Nu får man tänka på att dom proven är från i mars då jag inte mådde bra. 
Så nu ska jag undvika jättemycket olika saker i min kost, det svåraste blir nog allt socker. Jag får egentligen inte ens ta en rad choklad nu under ett halvår så förstår ni då? :P haha...
Sen har jag fått en massa jädra kosttillskott. Typ 9 tabletter bara till frukosten och sen lika många till vid lunch och middag xD Men de här fixar ju jag galant! 

Nån lantis i harbo som ser vart jag är? ;)
ursäkta nackspärren på klippet

Inga kommentarer: