torsdag 22 augusti 2013

Halkbanan

Det var helt grymt att få köra på halkbanan idag! :D Ärligt talat var jag inte så taggad på det innan bara för att jag skulle åka med några jag aldrig pratat med förut och vara borta i flera timmar. Men tiden gick fort och dom jag hamnade med under dagen var några riktiga godingar! Så vi fick turas om att köra runt på banan där och göra olika övningar. Blev en hel del skratt kan jag säga ;) speciellt när vi fick testa åka upp och ner i en bil för dom som ville de också! (Och självklart sa jag inte nej till något sånt!) Kunde aldrig sluta skratta när jag satt där upp och ner med 2 andra grabbar medans resten kollade på. Jag vet inte vad det är med mig, men så fort jag lägger mig upp och ner i en soffa te.x så börjar jag asgarva..
Körningen var svårt MEN kul!! Definitivt 4 av 5 toast.


Inga kommentarer: