måndag 26 augusti 2013

Första dagen

Då var det dags för skola igen efter mitt livs längsta sommarlov! Fick hela 10,5 veckors ledighet (utan jobb). Men idag gjorde vi nästan ingenting. Gick igenom olika saker, kolla schema och fick träffa en ny lärare. Självklart skulle lärarn ha en genomgång av våra namn och samtidigt skulle vi säga nånting vi tycker om att göra eller gillar. Alla svarade musik, resa, träna, vara med vänner osv.. Och till sist när det är min tur så säger jag ''Ehm, ja jag heter Rebecka och jag gillar bacon''. Hahah jag kunde verkligen inte låta bli!

Varför jag inte uppdaterad nånting under helgen är för att jag har haft Charles och Sabine här hemma. Vi har hunnit med en hel del under helgen kan man säga! Avskedsfest för 2 vänner, spelning av Rolandz på skogsvallen, och bio. Och det var ju kul såklart :)
Nu måste jag sluta sitta framför datorn och ta mig till gymmet istället. Vi hörs gott folk!

Grym spelning av Rolandz i lördags!

Inga kommentarer: