onsdag 9 oktober 2013

5 sanningar om mig

- Jag älskar att äta frysta saker. Frysta hallon, frysta kakor, fryst banan, mango, ananas, och ja till och med isbitar tuggar jag på. Fast isbitar har det inte blivit dom senaste åren eftersom det inte är bra för tänderna...

- Jag är väldigt noga med vad jag äter. I skolan äter jag glutenfritt och undviker det så mycket jag kan hemma med. Dricker nästan aldrig läsk, äter aldrig snabbmat, väljer tex helst en torskfilé än köttbullar, och grönsaker och dipp gjort på lättkvarg framför chips och dipp med gräddfil. Sen äter jag självklart määängder med frukt, bär och grönt!

- Jag tar alltid saker i sista minuten. Det är inte ovanligt att jag tex börjar plugga inför ett prov dagen före om man säger så ;) MEN! Jag är fruktansvärt snabblärd! Så även om jag pluggar bara kvällen innan så kan jag lätt få ett C (vg) eller nått i betyg iallafall.

- Jag svarar aldrig i telefon när det visar dolt nr.

- När jag ska ut och springa så väljer jag alltid dom platserna där jag möter så lite folk som möjligt. Varför? Jo för att jag hatar att heja när jag är andfådd OCH dessutom när man lyssnar på musik( som jag oftast gör) så hör man knappt sig själv. Så när man ska hälsa på någon man möter så blir det istället ett högt ''HEEJ!'' Istället för ''hej hej..'' hajar ni?

Inga kommentarer: