onsdag 6 november 2013

Hoppat av matten, får ev gå musikkurs i 3an!

Nu har jag gjort lite ändringar med mina studier. Det jag har valt är att jag har tagit bort matematik 1a2 för att jag tycker det tar alldeles för mycket tid och så tycker jag det är svårt. Jag läser alla andra högskoleförberedande ämnen men matten vill jag ta igen senare. Nu vill jag bara koncentrera mig på som ämnena jag har nu.
Så tisdagmornar och torsdagmornar börjar jag senare. Tisdagar behöver jag bara ha 2 lektioner tex. Och Fredagar slutar jag tidigare. Det känns underbart! Men jag ska försöka plugga på den tiden också.

Och har jag ännu mera tur så får jag kanske välja en musikkurs i 3an!!! Fattar ni hur glad jag sa när studievägledaren sa det!? Om jag får möjligheten att välja det så måste jag åka till en annan skola. Men för mig är det skitsamma! Jag kan jobba med vem som helst, var som helst, bara jag får jobba med musik!! (Och det blir som en extra kurs för att få igen poängen för matten.)
Jag har alltid på ett sätt ångrat att jag inte valde att gå musik istället för det jag går nu. Men nu finns det lite hopp för mig iallafall! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!


Inga kommentarer: