lördag 28 december 2013

2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, sökte till idol, började köra bil, osv.. 
Hur har ditt 2013 varit?
Som jag skrev förut, ett år som började ganska långt ner på botten men som bara gått uppåt hela tiden!
Blev du kär i år?
Ja det kan man säga ;)
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
21 och 23 juni
Vad är din största framgång 2013?
Oj, svår fråga... 
Bästa köpet?
Lyckas alltid fynda kläder på rean... Annars vet jag inte haha
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor ;P
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Någonting..? Finns väldigt mycket, varje dag... kolla bilden bara, en massa leenden från det här året :D
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
What does the fox say, don´t drop that thun thun thun!, blurred lines, royals, i need your love OSVVVV
Vem har du umgåtts med mest?
Måste säga familjen eftersom jag bor hemma...
Har du haft ett förhållande under 2013?
Haft och har
Vart reste du under 2013?
Årsunda upp till pappa, Aneby till syrran, Hedesunda till pojkvännen, Sundsvall, Stockholm,
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Glada människor! Jag hoppas att folk kommer vara gladare detta år och verkligen bli glad åt andras vägnar.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Blev firad här hemma först, sen på kvällen åkte jag till heby på ungdomssamling och spela brännboll och blev överraskad med daimtårta och sång ;)
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Lagt ner mera tid på att lära känna människor i tex skolan och så, tagit tag i saker, finns ju alltid saker man kan förbättra.
Vem saknade du?
Måånga
De bästa nya människorna du träffade?
Charles och hans familj + vänner
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Jag vill ge mig själv en spark i baken och fortsätta kämpa för att hinna fixa så mycket jag kan i skolan bland annat, och sen fortsätta utvecklas inom musiken. 
Sen tänker jag inte ta skit från andra eller låta andra slösa onödig energi från mig. Jag ska verkligen ta vara på alla möjligheter det kommande året!

Inga kommentarer: