torsdag 19 december 2013

Här ska det vara en rubrik.

Jag ska framföra en låt imorgon på julavslutningen som många redan vet nu, det spred sig typ :P Jag tänkte det skulle vara kul att köra en egen låt och det ska jag göra, men jag blev klar med låten IKVÄLL. Jag skrev att den var nästan klar förut men jag har gjort en massa ändringar... Det är så typiskt att jag alltid tar saker i sista minuten (#typicalbecka ni vet.) Jag har suttit i ca 3 timmar idag och skrivit och skrivit och övat gärnet tills jag knappt kunde prata längre och jag bara hoppaaaaaasss att jag inte glömmer bort varken melodi eller text imorgon!!! 

Hursomhelst så kommer det inte förvåna mig om jag tappar bort mig. Jag har ju gjort det på mer eller mindre varje avslutning jag sjungit. Men vad gör det egentligen? Det är egentligen bara en sak som kan göra framträdandet lite roligare ;)
Känns inte alls som att vi får jullov imorgon, måste börja tagga till nu!! 

gammalt klipp

Inga kommentarer: