söndag 15 december 2013

Träääning

Idag har jag tränat både på några musikuppträdanden jag har på gång och styrketräning. Jag hade skrivit ner en lång lista och texter som jag behövde ha och vad händer då? - jo datorn startar plötslig om sig och uppdaterar sig så allt jag jobbat på försvann. Men efter 1 timme så hade jag fått fram nästan samma sak igen, fast lite bättre faktiskt :) Har lovat några att spela nått på julavslutningen i skolan och sen ska jag hålla i musikunderhållning under middagen på nyårsfesten i Östervåla och det är det jag jobbar på för fullt just nu! Har bland annat skrivit en egen låt för inte så längesen som är typ 90% färdig.

På tal om styrketräningen, jag är så dum och kör lite av allt när jag gymmar, men nu ska jag verkligen försöka välja olika muskelgrupper för varje träningspass istället för att bli så ivrig på att köra allt! Så idag körde jag ben tills jag inte kunde stå längre och extra mycket korsrygg. Har gjort lite ändringar i min kost också + att jag har börjat dricka aloe vera igen så jag har skitont i magen emellanåt eftersom den rensar ut allt ;)
Men visst har jag fått resultat ändå, jag är starkare än någonsin och gjorde till och med rekord i chins idag! När jag började gymma så kunde jag inte göra en enda chins försen ett år senare typ... 


Inga kommentarer: