måndag 30 december 2013

taggarå

Fattar ni att det är nyår imorgon eller!? Känner mig inte alls förberedd eller nått! Bestämde mig för bara nån timme sen vad jag ska spela under nyårsmiddagen (som säkert kan ändras imorgon i sista minuten), och jag vet knappt hur jag ska ha håret! (kvinnoproblem), jag har inte hunnit öva gå i mina klackskor (så kommer förmodligen ramla nån eller flera gånger under kvällen) osv osv osv... Sen har jag tre klänningar att välja mellan men tror jag vet vilken det blir. Och sen ska jag krångla med både lösögonfransar som jag aldrig ens använt förut och ev löshår, om jag orkar... hehe.
Men jag ska inte klaga, det är ju bara kul att verkligen få göra sig extra fin och fira nyår med alla nära & kära :D

Ni som inte har något speciellt planerat imorgon så är ni välkomna till korskyrkan kl 22 och framåt! Läs mer här!


Inga kommentarer: