måndag 27 januari 2014

Helgen

Har varit iväg på lite olika saker i helgen med min kärlek! I Fredags var det maskerad i Tärnsjö på tonår (har dock inga bilder på min telefon från den kvällen), i lördags så lagade vi mat och då blev  det lite kaos emellanåt heheh.. bland annat en fin vurpa av mig mitt på golvet. Senare så blev det träning, sen var det torstens show på kvällen som alltid är en klassiker med spex, fika och dans! Och igår så blev det träning (igen) ett par timmar och sen en spontan bio på kvällen :) 
Charles 0,5 liters cola räckte inte till så 5 minuter innan filmen så springer han iväg och köper en till dricka. Och tillbaka kommer han med en 1 liters cola. Jag tänkte bara WAAT?

1 kommentar:

ellenlundis sa...

Vilken härlig helg du hade det. :)
http://finlandsgullet.wordpress.com