onsdag 22 januari 2014

#typicalbecka

Det här hände för ganska längesen. Jag var på väg hem från skolan och satt på bussen somvanligt och lyssnade på musik i mina hörlurar. Nu är det så här att min telefon har under låång tid krånglat på alla möjliga vis men jag orkar inte lämna in den på lagning, så under den resan så tappade telefonen kontakten med hörlurarna så istället började musiken höras i högtalarna. Och det inträffade precis när jag skulle kliva av bussen och jag lyssnade på Anastacia - You´ll never be alone. En riktig ballad med höga, långa toner och sånt haha.. När jag precis ställt mig upp i gången i bussen för att gå bakåt så börjar låten precis låta högt i min högtalare ''HOLD ON, WE CAN MAKE IT TROUGH THE FIREEE, AND MY LOVE, I´LL FOREVER BY YOUR SIDEEE!!..'' (Jag har oftast jättehög volym) Och det gick ju inte och stoppa det heller direkt för då hade jag istället ramlat när bussen bromsa in så tvärt! Så fick ju ganska många blickar när jag skulle kliva av... ;) Vid sånna tillfällen så önskar man ju efteråt att man bara hade bugat åt alla som kolla istället för att gömma sig under mössan och kliva av.


Inga kommentarer: