måndag 31 mars 2014

Måndag

Hej på er!
Förutom en vanlig skoldag idag så har jag varit på massage en halvtimme som jag vann tack vare facebook för några veckor sen, hade lite tur kan man säga ;) Kvinnan var suuupertrevlig och väldigt duktig!
Efter det så drog jag direkt till gymmet och köttade lite. Blir alltid så frusen och seg efter en massage men det funkade att träna iallafall. En fördel är att man blir värsta ''lycklig'' efter en massage, iaf jag? Det är ju en massa endorfiner och sånt som frisläpps ;P

Pappa har hjälpt mig hitta några nya bra skor som ska vara skonsammare mot fötter och benhinnor istället för platta skor som jag alltid annars har :P Vi har även fixat speciella sulor med uppbyggnad för mina fotvalv som jag kan lägga i vilka skor som helst. Så jag kan gå runt i platta skor ibland också MEN med dom speciella sulorna i (eller ilägg/inlägg som jag dom brukar kallas.) 

Det fick bli Nike Free Run 5.0 men många använder dom som vardagsskor också. Men hjälp vad köna dom var! Nästan en barfotakänsla och lätta är dom!
Man ser ju många människor som använder löparskor till vardags nuförtiden! Så det blir helt perfekt!

Skorna får 5 av 5 toast och ni hittar dom HÄR.

Inga kommentarer: