tisdag 1 april 2014

Sanningar om mig

Nej jag tänker inte dra något aprilskämt idag! Man ser det nästan överallt på facebook och på alla bloggar så då blir det ju inge kul? Alla vet att man är oseriös bara haha..

Tänkte dra några sanningar om mig:
1. Jag älskar ostbågar/ostbollar som har stått framme någon dag och äta dom när dom är lite sega.
2. När jag kör bil själv så har jag hög musik och skrik-sjunger för mig själv nästan alltid
3. Jag är ofta snål...
4. Jag är en riktig ensamvarg, mer än vad folk tror. Får jag inte tid för mig själv regelbundet så blir jag irriterad...
5. Jag är livrädd för sprutor. Blodprov och stick i fingret är bara en baggis men sprutor, USCH!
6. Kan väl passa på att säga att jag är livrädd för tandläkarbesök också! Värre än sprutor...
7. När jag var mindre så hade jag alltid fler killkompisar än tjejkompisar
7. Jag är allergisk mot björk, katt, vissa starka färgämnen, damm
9. Häromdan så gick jag in i en maskin på gymmet och en kille såg det...
10. Jag slår vad om att ingen såg att 8an fattades?
11. Jag brukar ibland rapa högt på offentliga platser utan att tänka mig för, men jag skämms aldrig för det.
12. Jag har alltid på ett sätt ångrat att jag inte valde musik istället för vård & omsorg

Inga kommentarer: