fredag 7 mars 2014

Lugn kväll

Just nu sitter jag med datorn i knät framför tv:n (inte alls lat haha :P) och väntar på att pojkvännen ska komma hit. Det händer inte så mycket ikväll så det blir bara ett klassiskt fredagsmys! Men imorgonkväll så ska vi förmodligen till Tierp på ungdomsmöte där Dogge Doggelito kommer att vara med :)

Har vilodag från träningen idag (om man bortser från idrotten i skolan). Sen var jag ute på en powerwalk i 50 min. Jag kan helt enkelt inte bara sitta still även om jag har vilodag ;) Men man ska ju gå i genomsnitt 10 000 steg VARJE dag för hälsan sägs det. Och jag mår inte alls bra om jag bara ligger hemma i en soffa en hel dag utan att göra nått. Man får inte igång cirkulationen i kroppen vilket gör att man blir ''seg.'' Så glöm inte bort vardagsmotionen!

Inga kommentarer: